Busservice

I Guldregn får alle børn tilbud om at blive hentet og bragt af et privat busselskab. Ruterne planlægges af busselskabet, og selskabet forsøger så vidt muligt altid at tage hensyn til forældrenes ønsker om afhentnings- og hjemkørselstider.

Bussen ankommer til Guldregn kl. 7.15, og ved særligt behov kan der oprettes en busrute med ankomst kl. 8.30. Om eftermiddagen er der afgang kl.14.30 og igen kl. 16.15. For børn, der bor i Københavns Kommune, tilstræbes der en køretid på max 1 time.

Når barnet starter, aftales køretider med Guldregn. Henvendelse om permanente ændringer sker ligeledes til Guldregn. Ved ønske om ændringer på enkelte dage, eller hvis barnet er sygt/har fri, giver forældrene selv besked til både busselskab og Guldregn.

Forældre kan selvfølgelig også vælge selv at hente og bringe deres barn.